Pages

Tuesday 24 November 2015

ၿငိမ္းခ်မ္းေရးလုပ္ငန္းစဥ္ႀကီး အပိုင္စီးခံရၿပီလား



ၿငိမ္းခ်မ္းေရးလုပ္ငန္းစဥ္ႀကီး အပိုင္စီးခံရၿပီလား



တစ္ႏိုင္ငံလံုး ပစ္ခတ္တိုက္ခိုက္မႈရပ္စဲေရးသေဘာတူ စာခ်ဳပ္လက္မွတ္ေရးထိုးၿပီးေနာက္  ႏိုင္ငံေရးေဆြးေႏြးမႈဆိုင္ရာ မူေဘာင္ေရးဆြဲရန္ တာ၀န္ရွိသည့္ ျပည္ေထာင္စု ၿငိမ္းခ်မ္းေရးေဆြးေႏြးမႈ ပူးတြဲေကာ္မတီကို ဖြဲ႕စည္းရာတြင္ ျပည္ေထာင္စုၿငိမ္းခ်မ္းေရး လုပ္ငန္းစဥ္ႀကီးကို ခ်ဳပ္ကိုင္အပိုင္စီးႏိုင္ေရး ရည္ရြယ္သည့္ ေျခလွမ္းအခ်ဳိ႕ကို လက္ရွိအစိုးရ၊ လက္ရွိ အာဏာရပါတီႏွင့္ ေရာင္းရင္းပါ တီမ်ားက အစီအစဥ္ရွိရွိ အကြက္ က်က်ေဖာ္ေဆာင္ခဲ့ပံုရသည့္ အလ်ာက္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးလုပ္ငန္းစဥ္ ႀကီးအပိုင္စီးခံရၿပီလားဟု ေမးခြန္းထုတ္ရမည္ျဖစ္သည္။

ျပည္ေထာင္စုၿငိမ္းခ်မ္းေရး ေဆြးေႏြးမႈပူးတြဲေကာ္မတီတြင္ ပါ ၀င္မည့္ ႏုိင္ငံေရးပါတီမ်ားကိုယ္ စားျပဳကိုယ္စားလွယ္ေရြးခ်ယ္ ေရးညႇိႏိႈင္းအစည္းအေ၀းကို ၂၀၁၅ ႏို၀င္ဘာ ၂၁ ရက္တြင္ ရန္ကုန္ တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕႐ုံး မဂၤလာခန္းမ၌ က်င္းပခဲ့သည္။ ႏိုင္ငံေရးပါတီ ၈၆ ပါတီမွ ကိုယ္စား လွယ္ ၂၂၀ ဦး တက္ေရာက္ခဲ့သည္။ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ားကိုယ္စားျပဳကိုယ္စားလွယ္မ်ား ေရြးခ်ယ္မႈကို လြယ္ ကူရွင္းလင္းစြာ ျပဳလုပ္ႏိုင္လင့္က စား လက္ေတြ႕တြင္ ႐ႈပ္ေထြးေပြ လီခက္ခဲေအာင္ ပံုေဖာ္ခဲ့ပံုရသည္ဟု သံုးသပ္ႏိုင္သည္။ ၂၀၁၅ အေထြေထြေရြးေကာက္ပြဲတြင္ အ မ်ားစုအႏုိင္ရရွိခဲ့ေသာ ပါတီမ်ား ၏ အသာစီးကိုယ္စားျပဳခြင့္ကို ေျဗာင္က်က်ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ခဲ့ၿပီး ေရြး ေကာက္ပြဲတြင္ ႐ႈံးနိမ့္ခဲ့ေသာ္ လည္း ႏိုင္ငံေရးအရ အစိုးရ၊ အာ ဏာရပါတီတို႔ႏွင့္ ေရလာေျမာင္း ေပးအေနအထားရွိသည့္ ႏိုင္ငံေရး ပါတီမ်ားအသာစီးယူကိုယ္စားျပဳ ႏုိင္ေရးကို အကြက္ဆင္ေပးႏုိင္ခဲ့ သည္ဟု ေကာက္ခ်က္ျပဳႏိုင္သည္။ ဒီမိုကေရစီႏိုင္ငံေရးတြင္ ျပည္သူလူထုသည္ ေရြးေကာက္ပြဲ ၌ လြတ္လပ္ တရားမွ်တစြာ ဆႏၵ မဲေပးၿပီး ကိုယ္စားလွယ္မ်ားႏွင့္ ႏုိင္ငံေရးပါတီမ်ားကို လုပ္ပိုင္ခြင့္ အာဏာေပးအပ္ေလ့ရွိသည္။ ေရြးေကာက္ပြဲသည္ ျပည္သူလူထု၏ ေထာက္ခံမႈႏွင့္ ဆႏၵသေဘာထား ကို တိုင္းတာရာတြင္ အေကာင္း ဆံုးပံုစံပင္ ျဖစ္သည္။ သို႔ျဖစ္၍ ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရးေရွ႕ခရီးတြင္ ႏိုင္ငံေရး လုပ္ငန္းစဥ္တစ္ခုႏွင့္ ဆက္စပ္ လ်က္ ျပည္သူ႕ကိုယ္စားျပဳႏိုင္ငံ ေရးပါတီမ်ားကို ေရြးခ်ယ္မည္ဆို လွ်င္ လြတ္လပ္၍ တရားမွ်တ ေသာ အေထြေထြေရြးေကာက္ပြဲ ရလဒ္သည္ အေလ်ာ္ကန္ဆံုးအ ၫႊန္းကိန္းပင္ ျဖစ္သည္။ တစ္ႏုိင္ငံလံုးပစ္ခတ္တိုက္ခိုက္မႈရပ္စဲေရး သေဘာတူစာခ်ဳပ္အေကာင္အ ထည္ေဖာ္ေရးႏွင့္ စပ္လ်ဥ္းသည့္  ျပည္ေထာင္စုၿငိမ္းခ်မ္းေရးေဆြး ေႏြးမႈ ပူးတြဲေကာ္မတီတြင္ ပါ၀င္ မည့္ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ားကိုယ္စား ျပဳကိုယ္စားလွယ္မ်ားကို ေရြးခ်ယ္ ရာ၌ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ အေထြေထြေရြး ေကာက္ပြဲရလဒ္ကို မျဖစ္မေန အကိုးအကားျပဳရမည္ ျဖစ္သည္။ သို႔မွသာ ျပည္ေထာင္စုၿငိမ္းခ်မ္း ေရးလုပ္ငန္းစဥ္သည္ ျပည္သူလူ ထုကို မ်က္ႏွာမူေသာ၊ ျပည္သူလူ ထုအမ်ားစုကို ကိုယ္စားျပဳေသာ လုပ္ငန္းစဥ္ႀကီးျဖစ္လာမည္ဟု သံုးသပ္ႏိုင္သည္။


၂၀၁၅ ခုႏွစ္ အေထြေထြေရြး ေကာက္ပြဲတြင္ ႏုိင္ငံေရးပါတီ ၂၁ ပါတီ၏ ကိုယ္စားလွယ္မ်ားေရြး ေကာက္တင္ေျမႇာက္ခံခဲ့ရသည္။ ႏုိင္ငံေရးပါတီ ၉၁ ပါတီ၀င္ေရာက္ယွဥ္ၿပိဳင္ရာတြင္ ပါတီေပါင္း ၇၀ သည္ ေရြးေကာက္ပြဲ၌ ႐ႈံးနိမ့္ခဲ့ သျဖင့္ ျပည္သူလူထုက လုပ္ပိုင္ ခြင့္အပ္ႏွင္းခဲ့ျခင္းမရွိဟု သံုးသပ္ ႏုိင္သည္။ သို႔ျဖစ္၍ ျပည္ေထာင္စု ၿငိမ္းခ်မ္းေရးေဆြးေႏြးမႈ ပူးတြဲ ေကာ္မတီတြင္ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ား ကိုယ္စားျပဳကိုယ္စားလွယ္မ်ားကို ၂၀၁၅ ခုႏွစ္အေထြေထြေရြးေကာက္ပြဲ၌ မဲဆႏၵရွင္ျပည္သူလူထုက လုပ္ ပိုင္ခြင့္အပ္ႏွင္းလ်က္ ေရြးခ်ယ္ခဲ့ သည့္ ႏုိင္ငံေရးပါတီ ၂၁ ပါတီထဲမွေရြးခ်ယ္ျခင္းသည္ အလြယ္ကူဆံုး ႏွင့္ အ႐ိုးရွင္းဆံုး ျဖစ္သည္။ ႏိုင္ငံ ေရးပါတီမ်ားကိုယ္စားျပဳကိုယ္ စားလွယ္ ၁၆ ဦးသာ ေနရာရရွိ သျဖင့္ ေရြးေကာက္ပြဲအႏုိင္ရပါတီ တိုင္း ကိုယ္စားလွယ္တစ္ဦးက် ကိုယ္စားျပဳႏုိင္ရန္ မလြယ္ကူ သည့္ အေျခအေနရွိေနသျဖင့္ ေရြးေကာက္ပြဲအႏိုင္ရရွိမႈအေနအ ထားအလိုက္ ဦးစားေပးေရြးခ်ယ္ ၿပီး ကိုယ္စားျပဳခြင့္သတ္မွတ္ျခင္း သည္ ပိုမိုေၾကာင္းက်ဳိးဆီေလ်ာ္ မည္ ျဖစ္သည္။

ႏိုင္ငံေရးေဆြးေႏြးပြဲဆိုင္ရာ မူေဘာင္ေရးဆြဲရာတြင္ လည္း ေကာင္း၊ ႏိုင္ငံေရးေတြ႕ဆံုေဆြး ေႏြးပြဲမ်ားတြင္ ပါ၀င္မည့္ ကိုယ္စားလွယ္အခ်ဳိးအစား ညႇိႏိႈင္းေဆြးေႏြးရာတြင္လည္းေကာင္း ေရြးေကာက္ပြဲ၌ ျပည္သူလူထု၏ လုပ္ပိုင္ခြင့္ (သို႔မဟုတ္) ျပည္သူ႕ကိုယ္စား လွယ္တစ္ဦးတေလပင္ မရရွိခဲ့ ေသာ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ား၏ ကိုယ္ စားလွယ္မ်ားက အဆံုးအျဖတ္ ေပးႏိုင္မည့္ ပူးတြဲေကာ္မတီ၀င္ေန ရာမ်ားကို ရယူပါ၀င္ေနသည္မွာ ေၾကာင္းက်ဳိးမဲ့လြန္း ယုတၱိယုတၱာကင္းမဲ့လြန္းေနသည္။ အကယ္စင္စစ္ ေရြးေကာက္ပြဲတြင္ မဲ႐ႈံးေသာပါတီမ်ားအေနျဖင့္ လုပ္ပိုင္ခြင့္ႏွင့္ အဆံုးအျဖတ္ျပဳခြင့္ရရွိေသာ ေနရာထက္ ေလ့လာသံုးသပ္အႀကံျပဳႏိုင္သည့္ေနရာတို႔တြင္သာ ပါ၀င္ရမည္ ျဖစ္သည္။ မဲႏိုင္ေသာ ပါတီမ်ားက ပူးတြဲေကာ္မတီတြင္ ေကာ္မတီ၀င္မ်ားအျဖစ္ပါ၀င္ၿပီး မဲ႐ႈံးေသာပါတီမ်ားက ေလ့လာသူမ်ား (သို႔မဟုတ္) အႀကံေပးမ်ားအျဖစ္သာပါ၀င္ရမည္ ျဖစ္သည္။

ႏို၀င္ဘာ ၂၁ ရက္ အစည္း အေ၀းတြင္ ေရြးခ်ယ္ပံုနည္းလမ္း က လတ္တေလာ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ အ ေထြေထြေရြးေကာက္ပြဲ၌ မဲ႐ႈံးၿပီး ျပည္သူလူထု၏ လုပ္ပိုင္ခြင့္အပ္ႏွင္းမခံရေသာ ပါတီမ်ား၏ ကိုယ္စားျပဳခြင့္ကို အမ်ားစုေနရာသို႔ တြန္းတင္ခဲ့ျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။ လက္ရွိႏိုင္ငံေရးပါတီ ၉၀ ေက်ာ္အနက္၊ သံုးပံုႏွစ္ပံုခန္႔သည္  လက္ရွိအစိုးရ အာဏာရပါတီတို႔ႏွင့္ တိုက္႐ိုက္ျဖစ္ေစ၊ သြယ္၀ိုက္၍ ျဖစ္ေစ ပတ္သက္ဆက္စပ္ေန ၿပီး လာမည့္အစိုးရ အာဏာရပါ တီတို႔ႏွင့္ အေစးကပ္ႏိုင္ေျခနည္း ေသာပါတီမ်ား ျဖစ္သည္။ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ေရြးေကာက္ပြဲတြင္ ကိုယ္စား လွယ္ ၄၂ ဦးသာအႏုိင္ရရွိခဲ့သည့္ ျပည္ေထာင္စုႀကံ႕ခိုင္ေရးႏွင့္ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးပါတီအေနျဖင့္ ေတာင္ၿပိဳကမ္းၿပိဳအႏုိင္ရရွိခဲ့သည့္ အမ်ဳိးသားဒီမို ကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္ႏွင့္ တန္းတူပူးတြဲ ေကာ္မတီတြင္ ကိုယ္စားလွယ္ႏွစ္ ဦးရယူထားျခင္းသည္ ေၾကာင္း က်ဳိးေလ်ာ္ကန္မႈမရွိဟု သံုးသပ္ ႏိုင္သည္။

ဖက္ဒရယ္ဒီမိုကေရစီမဟာ မိတ္အဖြဲ႕ႏွင့္ ညီေနာင္တိုင္းရင္း သားပါတီမ်ား ဖက္ဒေရးရွင္းတို႔ကိုကိုယ္စားလွယ္တစ္ဦးစီ တိုက္႐ိုက္ ကိုယ္စားျပဳခြင့္ေပးႏိုင္ေရးရည္ ရြယ္လ်က္ ညီၫြတ္ေသာတိုင္း ရင္းသားလူမ်ဳိးမ်ား မဟာမိတ္အ ဖြဲ႕ကို တစ္ေနရာတိုက္႐ိုက္ကိုယ္ စားျပဳခြင့္ေပးခဲ့ပံုရသည္။ အကယ္စင္စစ္ တိုင္းရင္းသားမဟာမိတ္ အဖြဲ႕သံုးဖြဲ႕က တစ္ဖြဲ႕တစ္ဦးက် ကိုယ္စားလွယ္သံုးဦးတိုက္႐ိုက္ပါ ၀င္ခြင့္ျပဳခဲ့ျခင္းသည္လည္း ျပည္ သူလူထုကိုယ္စားျပဳခြင့္ႏွင့္ အစပ္ အဟပ္မတည့္ဟု သံုးသပ္ရမည္ ျဖစ္သည္။ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ အေထြ ေထြေရြးေကာက္ပြဲတြင္ အျပတ္ အသတ္႐ႈံးနိမ့္ကာ ႏိုင္ငံေရးဘဲဥ ကိုက္ခဲ့ရေသာ ဖက္ဒရယ္ျပည္ ေထာင္စုပါတီ၊ ခ်င္းဒီမိုကေရစီ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ပါတီ၊ ဖလံု-စေ၀ၚဒီမိုက  ရက္တစ္ပါတီ၊ အမ်ဳိးသားဒီမိုက ေရစီအင္အားစုပါတီ၊ ဒီမိုကေရစီ ႏွင့္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးပါတီတို႔၏ ကိုယ္ စားလွယ္မ်ားက ႏိုင္ငံေရးပါတီ မ်ားကိုယ္စားျပဳေကာ္မတီ၀င္မ်ား အျဖစ္ ပါ၀င္ေနျခင္းသည္ ႏိုင္ငံေရးအရ မ်က္ႏွာေျပာင္တိုက္သည္ဟု ေကာက္ခ်က္ျပဳရမည္ ျဖစ္သည္။

ျပည္ေထာင္စုၿငိမ္းခ်မ္းေရး ေဆြးေႏြးမႈ ပူးတြဲေကာ္မတီတြင္ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ား၏ ကိုယ္စား လွယ္ ၁၆ ဦးေရြးခ်ယ္ရာ၌ ေရြး ေကာက္ပြဲ အႏိုင္ရပါတီမ်ားက ရွစ္ ေနရာသာ ကိုယ္စားျပဳခြင့္ရရွိခဲ့ ၿပီး ေရြးေကာက္ပြဲ႐ႈံးပါတီမ်ားက ရွစ္ေနရာ ကိုယ္စားျပဳလ်က္ရွိ သည္။ ႏိုင္ငံေရးေတြ႕ဆံုေဆြးေႏြး ေရးဆိုင္ရာ ႏုိင္ငံေရးမူေဘာင္ေရး ဆြဲျခင္းႏွင့္ ႏိုင္ငံေရးေတြ႕ဆံုေဆြး ေႏြးပြဲမ်ားတြင္ ပါ၀င္မည့္ ကိုယ္ စားလွယ္အခ်ဳိးအစားကို ညႇိႏိႈင္း ေဆြးေႏြးျခင္းတို႔ကို ကမကထျပဳ ေခါင္းကိုင္မည့္ပူးတြဲေကာ္မတီ၌ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ားကိုယ္စားျပဳ ကိုယ္စားလွယ္ဦးေရထက္၀က္သည္ ေရြးေကာက္ပြဲ၌ ရာႏႈန္းျပည့္႐ႈံးနိမ့္ ခဲ့ၿပီး ျပည္သူက လုပ္ပိုင္ခြင့္အပ္ ႏွင္းျခင္းမခံရေသာ ပါတီမ်ားမွ ျဖစ္ေနသည္မွာ တိုင္းရင္းသားျပည္သူ လူထုအမ်ားစု၏ ဆႏၵသေဘာ ထားကို မ်က္ကြယ္ျပဳ ေက်ာခိုင္း ျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ အေထြေထြေရြးေကာက္ပြဲတြင္ အႏုိင္ရစာရင္း၀င္ ၂၁ ပါတီအနက္ အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္၊ ျပည္ေထာင္စုႀကံ႕ခိုင္ေရးႏွင့္ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးပါတီ၊ ဒီမိုကရက္တစ္ပါတီ (ျမန္မာျပည္)ႏွင့္ တိုင္းရင္းသား စည္းလံုးညီၫြတ္ေရးပါတီတို႔မွ လြဲ၍ က်န္ ၁၇ ပါတီသည္ တိုင္းရင္း သားလူမ်ဳိးစုပါတီမ်ားပင္ ျဖစ္ သည္။ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ေရြးေကာက္ပြဲ ရလဒ္ႏွင့္အညီ ပူးတြဲေကာ္မတီ တြင္ အႏုိင္ရတိုင္းရင္းသားပါတီ မ်ား၏ ကိုယ္စားျပဳခြင့္ကို ျပင္ဆင္ ထည့္သြင္းေပးႏိုင္ရန္ ပဓာနက် မည္ ျဖစ္သည္။

ထို႔အျပင္ ပူးတြဲေကာ္မတီ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ားကိုယ္စားျပဳ ကိုယ္စားလွယ္ ၁၆ ဦးအနက္ ကိုယ္စားလွယ္ ၁၁ ဦးသည္ ၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္ ေရြးေကာက္ပြဲတြင္၀င္ေရာက္ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ့ေသာ ပါတီမ်ား၏ ကိုယ္စားလွယ္မ်ားျဖစ္ေနျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။ အဆိုပါေကာ္မတီ၀င္ ၁၁ ဦးသည္ ႏိုင္ငံေရးအရ ေရြးေကာက္ပြဲအႏုိင္ရအမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္ႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္ရပ္တည္ကာ အာဏာရျပည္ေထာင္စုႀကံ႕ခိုင္ေရးႏွင့္ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးပါတီႏွင့္ နီးနီးကပ္ကပ္ရပ္တည္ႏိုင္ေျခရွိေနသည္ဟု သံုးသပ္မႈမ်ားျမင့္မားေနသည့္အေလ်ာက္သတိႀကီးႀကီးထားေစာင့္ၾကည့္ရမည္ ျဖစ္သည္။ သို႔ျဖစ္၍ ျပည္ေထာင္စုၿငိမ္းခ်မ္းေရးေဆြးေႏြးမႈ ပူးတြဲေကာ္မတီ၀င္ ၄၈ ဦးအနက္ တပ္မေတာ္သားေကာ္မတီ၀င္၁၆ဦးႏွင့္ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ား ကိုယ္စားျပဳေကာ္မတီ၀င္ ၁၁ ဦး၊ ႏွစ္ဖြဲ႕ေပါင္းေကာ္မတီ၀င္ ၂၇ ဦးသည္ အၿမဲတမ္းအမ်ားစုေနရာကို ရရွိေနမည္ျဖစ္သည္။ ထိုသို႔အသာစီးရရွိႏုိင္ေရးကို အကြက္က်က် စီမံဇာတ္ၫႊန္းေရးပံုေဖာ္ခဲ့ေလသလားဟု သံုးသပ္စဥ္းစားဖြယ္ျဖစ္သည္။

ႏိုင္ငံေရးပါတီတစ္ခုသည္ တစ္ႏိုင္ငံလံုးျဖန္႔ၾကက္လ်က္ ႐ုံးခြဲ မ်ားဖြင့္လွစ္ထားေစကာမူ ေရြး ေကာက္ပြဲတြင္ တစ္ေနရာမွ်အႏိုင္ မရလွ်င္ ႏုိင္ငံေရးအရအခ်ည္းႏွီး သာျဖစ္ၿပီး ႏိုင္ငံေရးစာေျခာက္႐ုပ္ ႏွင့္ သဏၭာန္တူေသာ ႏိုင္ငံေရးပါ တီမ်ားသာ ျဖစ္သည္။ လူထု၏ ယံုၾကည္မႈ၊ ေထာက္ခံမႈႏွင့္ လုပ္ပိုင္ ခြင့္အပ္ႏွင္းမႈကို လံုး၀မရရွိခဲ့ေသာ ပါတီမ်ားႏွင့္ ကိုယ္စားလွယ္အမ်ားစုပါ၀င္ေနသည့္ ျပည္ေထာင္စုၿငိမ္းခ်မ္းေရးေဆြးေႏြးမႈ ပူးတြဲေကာ္မတီသည္ ႏိုင္ငံေရးအရ အ႐ုပ္ဆိုးအက်ည္းတန္လြန္း သည့္အျပင္ ျပည္သူလူထုကို မထီမဲ့ျမင္ျပဳသည္အထိ တာသြားႏိုုင္ဖြယ္ရွိသည္။

အခ်ဳပ္ဆိုရေသာ္ ေရြး ေကာက္ပြဲအႏုိင္မရသည့္ ပါတီ မ်ားတြင္ တိုင္းျပည္ႏွင့္ ျပည္သူလူ ထုအက်ဳိးအတြက္ ေစတနာသန္႔ သန္႔ျဖင့္ စြန္႔လႊတ္အနစ္နာခံ ေဆာင္ရြက္လိုေသာ ပါတီအနည္း အက်ဥ္းပါ၀င္ေကာင္းပါ၀င္ႏိုင္ ေသာ္လည္း ယင္းပါတီမ်ားအား လံုးအေနျဖင့္ ေလ့လာသူ၊ အႀကံ ေပး၊ ၀န္းရံပံ့ပိုးသူေနရာတို႔တြင္ ပါ၀င္ျခင္းသည္သာ ေၾကာင္းက်ဳိး ညီၫြတ္မည္ျဖစ္ပါေၾကာင္းႏွင့္ ဒူး ေနရာဒူး၊ ေတာ္ေနရာေတာ္ထက္ လြန္ကဲကာ မ်က္ႏွာေျပာင္တိုက္ ပါ၀င္လာမည္ဆိုလွ်င္ ၿငိမ္းခ်မ္း ေရးလုပ္ငန္းစဥ္ႀကီးအပိုင္စီးခံရ ၿပီလားဟူသည့္ ေမးခြန္းကို ပိုမို က်ယ္ေလာင္လာေစမည္ ျဖစ္ပါ ေၾကာင္း လူထုအက်ဳိးေမွ်ာ္ႏိႈး ေဆာ္လိုက္ရပါသည္။

0 comments:

Post a Comment