Pages

Tuesday 2 August 2016

ေဒၚစုေျပာျပီ ပါတီဝင္ထားရင္ ပါတီစည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္း လိုက္နာရမယ္ ပညာေတြဘယ္ေလာက္တတ္တတ္။ စီးပြားေရး ဘယ္ေလာက္ေအာင္ျမင္ေအာင္ျမင္။ ကမၻာႀကီးကို ဘယ္လိုပတ္ခဲ့ပတ္ခဲ့ ။

ေဒၚစုေျပာျပီ
ပါတီဝင္ထားရင္ ပါတီစည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္း
လိုက္နာရမယ္
ပညာေတြဘယ္ေလာက္တတ္တတ္။
စီးပြားေရး ဘယ္ေလာက္ေအာင္ျမင္ေအာင္ျမင္။
ကမၻာႀကီးကို ဘယ္လိုပတ္ခဲ့ပတ္ခဲ့ ။

ကိုယ့္ဘာသာကုိယ ္ပါတီဝင္ပါမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ထားျပီးမွ ပါတီရဲ႕စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းေတြကုိ လိုက္နာရမွာပါ။

အဲဒီပါတီဟာ ျမန္မာကို ကမာၻနဲ႔ ရင္ေဘာင္တန္းႏိုင္ေအာင္ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းေတြနဲ႔ ႀကိဳးစားေဖာ္ေဆာင္ေပးမယ့္ပါတီျဖစ္ေနလို႔ ပါဘဲ။

=======================================

အဖြဲ႔တစ္ခုကုိ ဝင္ျပီဆုိကတည္းက ႏိုင္ငံေရးအဖြဲ႕အစည္းပဲျဖစ္ျဖစ္၊ လူမႈေရးအဖြဲ႕အစည္းပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္လုိအဖြဲ႕ အစည္းမ်ိဳးပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အဖြဲ႕တစ္ခုကိုဝင္ျပီဆုိကတညး္က ဒီအဖြဲ႕ရဲ႕ စည္းမ်ဥး္စည္းကမ္းေတြကုိ လိုက္နာပါမယ္ဆုိတဲ့ စိတ္ဓါတ္နဲ႕ဝင္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါက ကုိယ့္ရဲ႕ သေဘာအရ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ဝင္လုိ႔ရတယ္လုိ႔ ဆုိလုိတာပါ။

ဒီမုိကေရစီမဟုတ္တဲ့ ႏိုင္ငံေတြမွာဆုိရင္ အာဏာရွင္မ်ားရဲ႕ ဖိအားေပးမႈအရ၊ အာဏာရွင္မ်ားရဲ႕ ျပဌါန္းခ်က္အရ မဝင္မေန ဝင္ရတဲ့ အဖြဲ႕အစည္းေတြဆုိလည္း ရွိခဲ့ဘူးပါတယ္။

အဲဒိဟာက်ေတာ့လည္းကုိယ္ကေန သေဘာမတူေပမယ့္လည္း ကိုယ္ကေန စိတ္မပါေပမယ့္လည္း၊ ေၾကာက္လို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ဝင္သြားျပီဆုိရင္လည္း အဲဒီပါတီေတြရဲ႕ စည္းမ်ဥး္စည္းကမ္းေတြရဲ႕ ထိန္းကြပ္မႈကုိ ခံသြားရတာပါပဲ။

ကၽြန္မတုိ႔ အခု ဒီမုိကေရစီႏုိင္ငံေရးဆုိတာေတာ့ ဘယ္သူကမွ အတင္းဝင္ခုိင္းတာေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။

ကုိယ့္သေဘာဆႏၵအရ ဝင္တာျဖစ္ပါတယ္။

သုိ႔ေသာ္ျငားလည္း ဒီပါတီကို ဝင္ျပီဆုိမွျဖင့္ ဒီပါတီက သတ္မွတ္ထားတဲ့ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းေတြကုိ လိုက္နာရပါမယ္။

မလိုက္နာခ်င္ရင္ ဝင္စရာအေၾကာင္းမရွိပါဘူး။

ကိုယ့္ဘာသာကုိယ ္ဝင္ပါမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ထားျပီးမွ ဒီစည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းေတြကုိ လိုက္နာရမွာပါ။

အဲဒါနဲ႕ပတ္သက္ရင္ေတာ့ ကၽြန္မတို႔အဖြဲ႕ခ်ဳပ္က တိတိက်က် လုပ္ေဆာင္သြားမွာပါ။ ကၽြန္မတို႔ၾကိဳးစားပါတယ္။

ကၽြန္မတို႔စည္းကမ္းထိန္းသိန္းေရးအဖြဲ႕ဆုိရင္လည္း ဒါဟာ အစီရင္ခံစာထဲမွာ ပါမွာပါ။

ဒီကိစၥေတြကို ကၽြန္မတို႔ ထိထိေရာက္ေရာက္နဲ႕ လုပ္နုိင္ဖုိ႔အတြက္ ကၽြန္မတို႔ ျပန္ျပီးေတာ့ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲရတာမ်ိဳးေတြ ရွိပါလိမ့္မယ္။ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းဆုိတာ အင္မတန္မွ အေရးၾကီးပါတယ္။

အထူးသျဖင့္ ကၽြန္မတုိ႔လုိ တစ္နုိင္ငံလံုးကို အေျချပဳထားတဲ့ပါတီ၊ ေနာက္ျပီးေတာ့ ပါတီဝင္အင္မတန္မွ မ်ားတဲ့ပါတီ၊ ေနာက္ျပီးေတာ့ ကၽြန္မတို႔မွာ အင္မတန္မွ အခြင့္အေရးနည္းနဲ႕ ပါတီျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔မွာ ေငြေရးေၾကးေရးလည္း မရႊင္ပ်ပါဘူး။

ကၽြန္မတို႔မွာ အဓိက အားျဖင့္ ပါတီဝင္မ်ားရဲ႕ အရည္အခ်င္းကုိ အားကုိျပီးေတာ့ ကၽြန္မတို႔ျဖစ္ေစခ်င္တဲ့ ႏုိင္ငံေရးတစ္ခုေဖာ္ေဆာင္ဖုိ႔ ကၽြန္မတို႔ၾကိဳးစားေနျခင္းျဖစ္ပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ဝင္မ်ားဟာ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းမ်ားအရ လုပ္ေဆာင္ဖို႔ဟာ အင္မတန္မွ အေရးၾကီးပါတယ္။

ကၽြန္မတို႔အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ရဲ႕ မူဝါဒေတြ၊  ကၽြန္မတုိ႔အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ရဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြဟာ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ အေျခခံဥပေဒမွာ ထည့္သြင္းျပီးျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီဟာေတြ ၾကည့္လုိက္ျပီးေတာ့ ဒီဟာေတြကို သေဘာတူလို႔၊ ဒီဟာေတြကို လက္ခံလုိ႔ ပါတီထဲမွာဝင္ျပီးေတာ့  လုပ္ကုိင္ေနတဲ့ ပါတီဝင္မ်ားဟာ ဒီပါတီရဲ႕ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းေတြကုိလုိက္နာရမယ္၊ ထိန္းသိမ္းရမယ္ဆုိတာ ကၽြန္မ ထပ္ျပီးေတာ့ ေျပာပါရေစ။

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္
ခရက္ဒစ္/   ပါသည္္

0 comments:

Post a Comment